دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

کاج طلایی 1

۷۸۷ بازديد
 شرکت مهندسی کاج طلایی آفاق با تکیه بر کادر مجرب و سوابق 20 ساله مدیران در صنعت ساختمان و عایق کاری در کشور اسپانیا هم اکنون این افتخار را دارد که فن آوری های جدید عایق کاری در دنیا را برای اولین بار در ایران عرضه نماید. این شرکت در پاییز سال 1387 توسط جمعی از نخبگان وزارت علوم و فناوری کشور و با کمک مدیران با سابقه در تهران تاسیس گردید تا با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از عایق های حرارتی – صوتی پلی پورتان پاششی، پوششهای صنعتی پلی یوریا، پوششهای معدنی ضدحریق سازه و کفپوشهای صنعتی گام بلندی در زمینه ی بهینه سازی مصرف انرژی در ایران

راههای تشخیص طلا (4 آزمایش ساده و مطمئن)

طلا به دلیل رنگ زیبای زرد فلزی، مقاومت در برابر خوردگی، درخشش ابدی و انعطاف پذیری عجیب و غریبش، همیشه برای انسان خاص بوده است. امروزه این فلز تنها کاربرد تزئیینی ندارد و در شیمی، الکترونیک و صنایع نیز بسیار نقش مهمی ایفا میکند.

دلیل دیگر اهمیت طلا نادر بودن آن است. این فلز با داشتن عدد اتمی 79، یکی از نادرترین عناصری است که به طور طبیعی در جهان وجود دارد. به همین ترتیب، جای تعجب نیست که در طول اعصار مختلف، بسیاری از افراد متقلب تلاش کرده اند، با انجام کارهای مختلف، کیفیت طلا را با استفاده از عناصر مشترکی که وجود دارد، تکرار کنند تا کسانی که در آینده این فلز را معامله می کنند فریب داده و یک سیستم ناعادلانه اقتصادی را کسب کنند. تجارت طلا امکان سودجویی برخی افراد را فراهم کرده بنابراین لزوم تشخیص طلا بسیار حائز اهیمت است. در این مقاله تمامی روش های تشخیص طلا را برای شما بررسی کرده ایم. اما این نکته را به یاد داشته باشید این آزمایش ها نمی توانند جایگزین نظر یک متخصص باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.