یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

لباس خواب

۷۶۹ بازديد

خانوم خانوما، تخصصی ترین فروشگاه لباس زیر بانوان، فعالیت خود را از سال 1385، با کادری متخصص، کارآزموده، جوان و با انگیزه، با هدف اولویت بخشیدن به نیازهای شخصی بانوان آغاز نموده و اکنون پس از گذشت 15 سال، مجرب تر از قبل روند فعالیت خود را در پیش گرفته است.
این مجموعه ، نماینده بدون واسطه ی تولیدکنندگان داخلی و وارد کنندگان رسمی برندهای خارجی بوده، که بدین ترتیب اصالت کالا، قیمت بسیار مناسب و قابل رقابت و کیفیت بالای محصولات را تضمین خواهد نمود.

لباس خواب

مایو

جوراب

نیم تنه

علت ایجاد حالت خلسه

دلایل ایجاد خلسه تغییر در سیستم عصبی بدن است. حالت خلسه مثبت مربوط به فعال شدن اعصاب پاراسمپاتیک بدن است که در آن ضربان قلب فرد آرام شده، امواج ذهنی وی در سطح آلفا قرار می گیرند و ذهن حالت آگاهی و هوشیاری کامل خود را حفظ می کند. با این وجود خلسه منفی موجب فعال شدن سیستم عصبی سمپاتیک بدن شده، احساسات استرس و ترس را در فرد به وجود می آورد. در نهایت، ممکن است منجر به تحریک شدید عضلات و بروز اضطراب در فرد شود.

در خلسه عرفانی ، این حالت را جذبه خداوند میدانند که فرد پس از یک دوره سیر و سلوک عرفانی میتواند به یک حالت عرفانی رفته که میتوان از جسم مادی خارج شد و با درون و روح خود ارتباط برقرار کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.